Ben Kimim?

Esenlikler Türkler ve Türk olmayanlar,

    Ben Mehmet Enes Öztürk ya da kullandığım mahlasımla ‘’Kalagay Girayı’’. Gerçi ‘’Mehmet’’ ismini hem İslam peygamberi Hz. Muhammet’e ve Osmanlı Sultanı olan II. Mehmet’e olan saygımdan pek kullanmıyorum kısacası Enes Öztürk’üm ben.

    Yaşın iki rakamdan mürekkep olan bir sayı çifti olduğunu bildireyim. 18 yaşındayım istediğinizi söyleyin… ‘’Velet ya, Çoluk çocuk, ergen aklı, Ergenkoncu vs.’’ tonla saçmalayın. Başka işim gücüm var ama uğraşacağım sizlerle…

    Yıllarca tarih, siyasi eleştiriler ve portreler, kültür kitapları okudum oturup size blogta Hansel ve Kratel okumamı beklemeyin. Burası benim ve benim gibilerin alanı… Tarafsız filan da değilim gayette doğal olarak ‘’Türk’e’’ ve ‘’Türkçülüğe’’ tarafım. Orta okulda ve lisede her çocuğa bir takma isim verirler ya arkadaşlarım da bana ‘’Memo’’ derlerdi o zamanda nefret ettim şimdi de edeceğim. Arkadaşlarımla şakalaşırken aklıma ‘’Altay Dağları’’ geldi, bana ‘’Altaylı deyin’’ dedim. Tabii kim bilecek o zaman Altay Dağlarını… E ben. İşim gücüm yokmuş gibi, yaşıma başıma bakmadan Wilhelm Thomsen'in eserlerini okuyan birisinden ne beklersiniz? Ondan dolayı bende hem sosyal medya da, hem de bloğumun adını ‘’Altay Cephesi’’ ya da ‘’Altaylı’’ olarak kullanıyorum. Daha bu sene (2020) Isparta Süleyman Demirel Üniversitesinde, Tarih eğitimi almaya başladım. Birkaç yabancı dile vakıflığım var, okuyacağım kitabı kendim çeviririm. Bu blogta kısaca, Türk’ü anlatıyoruz, yirmi yedi asrın içinde yüzüyoruz. Arada bir şiir de yazar atarım. Edebi, coğrafi, musiki gibi güzel sanatlarda tartışmalar yaparım. İnatçı değil, akılcıyım. Şimdilik bu kadar. Esen kalın.

Altaylı

29.11.2020

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Üç Tarz-ı Siyaset Işığında Türkçülük Fikri

Gerçekler ve Yalanlar | Atsız ve Atatürk

Türk Olmak Bahsine Dair "Katliam" Girit Türklüğü